Adventskalendern!




Lucköppningen..




18 December 2010?




Ojojoj... jag säger då det,
ursäkta att det aldrig blev nån uppdatering här i morse,
helt mitt fel..
Vet inte vad jag tänkte på, hade helt glömt bort det!
Jag jobbade inte idag för en gångs skull,
och vips så flög det ur huvet att jag skulle
öppna luckan!

Jag hoppas så att ni inte är allt för besvikna och gottgör det med att det blir tävling i morgon som utlovat, men även en vara ni får handla till 20% på butiken i morgon då vi faktiskt har öppet mellan 12-16 !!

Hoppas inte besvikelsen är för stor!
Kommer med uppdateringar med sminkningar snart med!

Hoppas ni haft en härlig lördag ändå!

//sandra, guldfisken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0