Champion

efter en lång men rolig dag på jobbet,
så är jag äntligen hemma,
SoffpotatisVM!

Sitter och tittar på Victorias fashionShow, tänk vilken fantastisk grej att få vara med på!

Dagens sminkning glömde jag fota ända tills jag skulle åka hem,
och då hade den blivit halvdålig, så ni får bara en bild idag...;)



Här har jag lagt Take Off som highlighter,
Champion på hela locket som bas, och sen jobbat med Pollution i globen och under ögat,
Även festat till det lite med glittret Scorpio!



Så där, nu ska jag slänga mig i säng så jag orkar med alla snygga festsminkningar
jag ska göra i morgon på jobbet!
Är ju lätt roligaste dagen på året då nästan alla vill ha en festsminkning,
och förhoppningsvis mycket glitter, min Passion!


Kommentarer
Postat av: Hannah Bodin

Den gillar jag verkligen!

Testade också direkt jag kom hem de nya skuggorna jag köpte i eftermiddag! och jäklar vad nöjd jag blev! :)

Grönt och lila, super häftigt!:)

Tack för all hjälp

2011-01-07 @ 23:25:55
URL: http://ehlisesottero,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0