dagens sotade

Hej hopp!
Har varit mycket färg och sånt nu,
så tänkte att jag faktiskt kan lägga upp en ganska snygg sotning i stället för
en gångs skull.. Till alla er som inte trivs i så mycket färg kanske gillar en sådan sminkning lite mer..;)





Här har jag använt Sparkling Diamond som primer under skuggorna,
de blir då mycket glittrigare.
Syns tyvärr inte så bra på bilderna, men det blir läcker effekt!

Produkter
Microshadow Muffin (ljus highlighter)
Cybershadow Venus (ljusguldchampagne)
Cybershadow Rumble (metallisk koppar)
Microshadow Cupol (mörkbrun med glitter)
Cake eyeliner black
Max Lashes
Fransar Wolumous



Här har ni liten beskrivning, texten blev liten bara..
det står venus i ögonvrån



På läpparna har jag ett supersnyggt ljust läppstift som heter Baby,
Maria Montasami (?) har köpt några av dessa vet jag.
det är lättsamt att använda och passar nästan alla utan att bli för blekt.
På det har jag lagt nya glanset Frozen, som är helt genomskinligt med glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0