Dålig uppdatering...

Det har varit fullt upp i helgen med bakning och barnvaktning, bio, party och massa julpyssel,
så man hinner inte riktigt med i vardagen med..
Därav den dåliga uppdateringen med sminkningar...
Men jag lovar att veckans sminkningar kommer vara väldigt glittriga och julinspirerade!



Här är en gammal sminkning jag gjort, inspiration till fotograferingar!

Så nu hoppas jag att jag ska få er att följa bloggen slaviskt i veckan!
Kan avslöja att tävlingen på Julafton då vi lottar ut ett paket kommer
att behöva lite inspiration till olika sminkningar, så bäst ni sätter igång och tränar!!
Mer info dagen innan julafton!




I Morgon den 20/12 kommer vi ha kvällsöppet i butiken!
Vi kommer att ha öppet för julklappsshopping ända till 20.00

Så nu hoppas vi det slutar snöa så ni tar er in till stan allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0