Lucia

Hej i vinterkylan!
Är ganska nöjd just nu att få jobba inomhus hela dagen..
vi har det varmt och gott!

Dagens sminkning blev klassiskt stilren med tanke på lucia,
men med lite glitter så klart!





Här har jag bara haft 2 ögonskuggor,
Microshadow Satin på hela locket ända till brynet
och sen markerat globen med Microshadow Deadly.
Gjorde en svart eyeliner med Cake Eyeliner, som jag sedan pimpade med lite glitter
a´la Lucia.
Jag använde Glitter eyeliner - Diamond, dagens lucka i adventskalendern!



På läpparna har jag Merlot läppenna
och Fox läppstift

Snyggt med lite färg så här i vinter,
den här är så lättsam färg, inte för skrikigt röd,
inte för chokladbrun.
Lite lyster som ger lite med glanskänsla, som man ofta kan känna sig med bekväm i.

Sen bjuder jag på en morgon bild innan jag trampa iväg till bussen!



Världens bästa mössa!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej följer din blogg och ni gör grymt fina men annorlunda sminkningar. De gillar jag skarpt. Har Ni några tips på en fin nyårssminkning?



Mvh Elisabeth

2010-12-13 @ 13:24:33
Postat av: Anna

Grattis Sandra!!!

2010-12-13 @ 13:40:03
Postat av: Tina

Grattis, supersnygg sminkning!! Var har du butiken då? =) Kramar

2010-12-13 @ 14:55:20
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Postat av: Tina

Typiskt, bor i Luleå! Kramar

2010-12-13 @ 19:55:30
URL: http://colouredgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0