Mellandag

Hej Alla fina!
Hoppas ni haft en fantastisk jul!
Själv har jag varit långledig och haft det superduper!
Vilken dag det varit i dag,
full rulle kan man lätt säga,
och veckan ser ut att bli lite storartad!

Hann inte ens fota mig i morse, så bilderna är från en hel dags intensivt jobb!

Men samtidigt ett bevis på hur bra våra skuggor och produkter faktiskt sitter under en hel dags jobb.



Blått är ju egentligen inte en färg som framhäver mina blå ögon, men genom att blanda in en skugga med guldiga toner så framhäver jag ändå mina blå ögon.
Så var aldrig rädd att jobba med färger, oavsett vilka riktlinjer du fått, blanda och matcha så det funkar för dig!

Hightec Lighter Venus som Primer
Microshadow Take Off (ljus highlighter)
Eyedust Morning Breeze (aprikosguld)
Eyedust Enigma (blå)
Glitter Universe + Mixing Liquid
Cake eyeliner black
Max Lashes black

Nä nu ska jag hoppa i säng och försöka få bättre bilder i morgon,
mer inspiration till nyår kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag gillar verkligen er blogg och alla tips man får. Blir verkligen inspirerad och taggad av den. Jag gillar att ni lägger in så mkt bilder på sminkningar. Sedan ser jag gärna att ni gör mer "guider", att ni skriver hur ni gått tillväga och skriver vilken färg ni haft var, är lite svårt annars att veta vilken färg som är vilken och hur ni gjort när man inte själv håller på med smink dagligen på samma sätt :)

2010-12-28 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0