så underbara kunder + Adventskalender!

Det är så otroligt kul att jobba när ni kommer in i butiken och säger hur mycket ni uppskattar bloggen,
vad mycket inspiration ni får och att ni verkligen följer den!
Det blir mycket roligare att jobba med den då, och försöker verkligen få upp en sminkning varje dag,
men ibland får man så mycket annat att göra så då är det lite svårt att hinna med allt.

Här kommer alla fall gårdagens sminkning!







Här har jag jobbat med mest fokus på övre locket, bara lite glitter under för att få lite glamour!

Produkter jag använt,
Eyeprimer Clear (för att de ska fästa)
Microshadow Satin (i ögonvrån och upp mot brynet)
Eyedust Lady (på hela ögonlocket)
Microshadow Deadly (i globlinjen)
Cakeliner Black
Glitter Nova + Mixing Liquid
Fransar Miss



Vet inte vad som hände med denna bild eller om det är kylan som förvandlat min näsa till en
baoutastor näsa!! Kan den verkligen svälla av kylan eller blev det en konstig skugga??
Vilket fall som helst, om man bortser från näsan så var jag riktigt nöjd med denna sminkning!
På läpparna har jag blandat läppstiftet Mandy och China Red!

Tack för att ni gör jobbet så otroligt kul!!!




JULAFTON!!




Imorgon är det ju Julafton och då är det ju dags för den sista luckan och sista tävlingen i adventskalendern!
Nu hade jag tänkt så här att ni har fått massor av erbjudanden och inspiration för att ni
själva ska fixa den snyggaste julsminkningen!
Så reglerna för morgondagens tävling blir att ni skickar in er julsminkning på
mailen :[email protected]
Ni har hela dagen på er att skicka i morgon, vinnaren utses på Juldagen!
Så skicka er bild och namn och nummer till mailadressen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0