Sparkling Silver

Hej hopp!
Vad kul det är när det är så mycket härliga kunder i butiken på dagarna,
man blir så glad och det blir så lätt att jobba, trots att det verkligen är fullt hus!

Dagens sminkning blev åt det lila hållet, min favorit som ni vet.





Här har jag lagt eyeprimer clear på hela locket för att det ska fästa, ett måste på nyår så skuggorna inte lägger sig i vecket efter en halv dag,
sen har jag lagt Microshadow Pink Frost upp mot brynet som highlighter.
Cybershadow Silver har jag lagt på hela locket för en festligare look, och sen jobbat i globen med Microshadow Dita. Tonade och suddade den med Cybershadow Babydoll för att få en effekt upp mot brynet.
Cake eyeliner black som eyeliner för att rama in det hela, Max Lashes på fransarna och sen pricken över i,
Bublegum Strazz under ögat!



På läpparna har jag Läppennan Lollipop och Glanset Best.

Har ni alla klurat ut vad ni hittar på på Nyår?
Vad ni ska göra, vart ni ska vara, vad ni ska äta, och viktigast av allt,
hur ska ni sminka er??

Vi har öppet till 15.00 på nyår om ni glömt nåt ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0