tisdagsglam

God kväll!
Slänger in ett snabbt inlägg om dagens sminkning,
är egentligen superduper trött, men eftersom jag vet att det är så uppskattat så får ni se
dagens alla fall..
Ska bli bättre på att lägga upp steg för steg hur jag gör, men det tar så mycket längre tid..
men ska försöka få in fler alla fall!



Dagens sminkning var ganske Beige i färgerna även fast jag jobbade med den knallrosa skuggan Babydoll!

Produkter
Eyeprimer Tinted
Microshadow Pink Frost (som highlighter)
Eyedust Goldglow (på hela locket)
Cybershadow Babydoll (den rosa innan den svarta skuggan)
Microshadow Pollution ( Svart i ögonvrån)
Microshadow Ghetto (sudda den svarta med upp mot brynet för en mjukare skuggning)
Strass Multi



Och på naglarna har jag min favorit Britta, ett 3D nagellack som skiftar i regnbågens färger!
Så otroligt läckert, men svårt att fota!






Så fick jag och Maja blommor idag,



"Tack för en trevlig Make up Kurs och för att ni gjorde oss så fina!
Kram Birgitta, Sofia och Lotta Nordin"

Så otroligt roligt det är att jobba när man har fantastiska kunder!
Menar inte att ni ska ge oss blommor varje gång vi sminkat,
men det är så kul med er kunder som verkligen visar att ni uppskattar kursen och det vi gör!
Jobbet blir så Mycket roligare, ni gör vår dag!!

Nä sängen nu och ladda för ännu en dag fullspeckad av smink!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan MUSar! Jag vill bara sätta ett avtryck och säg att jag tycker bloggen är helt fantastisk! Direkt jag startar webbläsaren är det denna bloggen jag måste kolla direkt, det vill säga minst två gånger dagligen! Försökte mig på Sandras fantastiskt röda julsminkning på julafton och fick beröm! Inspirationen jag får här får mig att vilja göra partysminkning varje dag och har redan nu smått ångest vilken av alla som jag ska välja till nyår! Överlägger att göra ombyten, en sminkning på dagen, en till middagen och en till tolvslaget bara för att få ut det mesta! Det finns för få högtider det är en sak som är säkert ;)

Keep up the good work, ni är bäst i er kategori!

2010-12-28 @ 23:31:39
URL: http://sicksister.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0