Vinnaren!

Förlåt att jag glömt bort att visa vem det var som vann paketet i söndags!
Det var Niklas som skrivit det här klockrena rimmet!

´Min flickvän säger osäkert till mig att hon önskar sig smink - och det kanske ger andra än mig en vink.
Foundation, nagellack och masscara - produkter som jag knappt har en aning vad det kan vara.
Tydligen har man dessa för att bli läcker - men hon säger vidare att hon tror hennes kunskap inte räcker.
Hur ska hon dessa produkter hantera - kanske en make up store kurs kan hjälpa både hon och jag le
´

Grattis Niklas till vinsten, och till flickvännen som var den som fick paketet!

På söndag blir det en ny chans till vinst att ett fint paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0