Asches

Ska strax åka till stan och ta en fika med en god vän, sen ska vi vidare på
träning inför fredagens show!!
Kommer bli en helt fantastisk show!

Alla ni som inte köpt biljetter än, kom in på Make up Store och köp hos oss,
120 kr kostar dem och då ingår välkomstdrink och tilltugg!
Sen bjuds ni så klart på en glittrande, exklusiv och glamourös Hår och Makeup show!!


Dagens sminkning har jag använt den nya gråblå skuggan, Asches, som kommit, supersnygg!



Produkter

Eyeprimer Clear
Microshadow Pink Frost (ljus highlighter)
Eyedust Lollipop (rosa glittrig skugga i ögonfrån)
Eyedust Empire (lilagrå glittrig skugga på mitten av locket)
Micrshadow Asches (blågrå skugga i yttre vrån)
Cake eyeliner black
Max Lashes


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vad du använt på ögonbrynen? färg och om det är penna eller skugga?

2010-11-14 @ 13:09:19
Postat av: Ebbas Smartigheter

oh jag skulle också vilja lära mig sminka mig som du gör! :) kan du inte lägga upp lite tips, hur man gör steg för steg osv? skulle verkligen uppskattas:Dkraam!

2010-11-14 @ 13:30:24
URL: http://ebbassmartigheter.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: Tack så mycket för kommentaren Sandra! :D

2010-11-15 @ 18:12:11
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0