Behöver er hjälp

Jag är så otroligt less på mitt hår nu,
sparade ut det för att jag skulle gifta mig, och nu är det gjort och jag är otroligt sugen på att klippa mig igen!
Men jag älskar ju att hålla på med håret, göra olika frisyrer och sånt, så det är ju lite roligare med långt..
Men jag tycker jag passar bättre i en mer Bobliknande frisyr, även färga det lite mörkare...
Vad tror ni??

Behöver hjälp att bestämma mig, men det skulle vart kul att ha gjort nåt med håret
innan showen nästa vecka!




Så vad tycker ni???
Långt eller kort?
Mörkt, mellan eller ljust??

Kommentarer
Postat av: mia

Kort tycker jag passar dej bättre.

2010-11-10 @ 10:53:16
Postat av: Tranås

Kort mörkt e du sjukt snygg i :) framhäver ditt ansikte bättre :)

saknar dig :(

2010-11-10 @ 12:10:46
Postat av: Anonym

blonda längst ner till höger var du absolut snyggast i!

2010-11-10 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0