Dagmake med glitter

Idag var det min tur att jobba helg i butiken som alltid är lika kul och inspirernade.  Idag valde jag att sminka mig i dessa produkter...    Hightec llighter Sundust  M/S Pinkfrost, Pinkmetal, Dramatic, Dita  Eyedust Lady  Eyepencil Black, Metallic sea  Tribrowcolor  Maxlashes mascara black  Glitter orion blandat med Mixing liquide som glittereyeliner:-)

Idag var det min tur att jobba helg i butiken som alltid är lika kul och inspirernade.
Idag valde jag att sminka mig i dessa produkter...

Hightec llighter Sundust
M/S Pinkfrost, Pinkmetal, Dramatic, Dita
Eyedust Lady
Eyepencil Black, Metallic sea
Tribrowcolor
Maxlashes mascara black
Glitter orion blandat med Mixing liquide som glittereyeliner:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0