Energy

Dagens sminkning är inspirerad av den nya Frozen looken,
men den ser olika ut i olika ljus, i vissa syns glittret och i vissa syns skuggorna



Här ser ni att det glittrar fint!



Här ser ni skuggorna lite mer,

Jag har grundat med en Hightec Lighter, en krämig produkt som fungerar jättebra som primer, speciellt till eyedust för då blir det mer metalliska och lättare att jobba med utan att de flyger bort!
Jag har använt en av de nya färgerna, Energy , en lite turkosblå färg.
Sen har jag lagt Microshadow Pink Frost som highlighter,
En av de nya Eyedust Brilliance, som bas på hela locket,  och Eyedust Latin ute i ögonvrån för att få lite mer effekt, den är ju lite lila och blir supersnygg till ljusblått!!
Förstärkte globlinjen med den nya Eyedust Paragon, supersnygg skugga att göra sotningar med!!!
(Kommer nån annan gång)

Jag använde mig av en stor ögonskuggspensel till highlightern, nr 107, och till eyedusten gillar jag att använda den lilla penseln, nr 105, för då får man dutta dit skuggan och då får man fast mer pigment!

Glittret som jag använt är egentligen en glitter eyeliner frosted som jag duttat ut på handen och använt en tops för att lägga det på ögonlocket!

Max Lashes på fransarna så klart!

Cake eyeliner Black för att enkelt göra en snygg eyeliner, använd pensel nr 102 för att få till den där snygga kråksparken!





Den snygga scarfen tillhör vinterlooken!

Ha en härlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jättefin makeup, älskar vinterlooken! :)

2010-11-13 @ 11:27:43
URL: http://makeuponista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0