Lollipop

äntligen måndag och jag är ledig...
tro vad man ska hitta på idag?

här har ni en sminkning med strazz, älskar att man kan ändra en sminkning så mycket tack vare
lite stenar. Superkul att jobba med!



Här har jag använt mig ac strazz Bubblegum, som är olika rosa stenar i olika storlekar

microshadow Muffin
Eyedust Lollipop
Microshadow Flamenco
Cake eyeliner
Max Lashes

Ni är många som är inne och läser bloggen varje dag, och vi undrar om ni gillar det ni ser
eller om ni blir less på att se samma ansikten varje dag?
Får ni inspiration från bloggen??
Ni kan väl lämna en kommentar ?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag ar inne nastan varje dag och blir mest bara irriterad for att jag inte kan svanga in och kopa ert smink! Hade med mig en del hit men man vill ju ha nytt eller ersatta sant som tagit slut.. FOrtsatter iaf lasa, jag tycker det ar kul!:)

2010-11-01 @ 11:22:08
URL: http://heidis.devote.se
Postat av: Zandra

snyggt!! längtar tills showen! ska bli spännande och se vad ni gör för sminkning på mig :)

2010-11-02 @ 19:57:17
URL: http://fotland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0