Make up Skolan

Hejsan!
Vi får lite nu och då frågor om hur man göra olika sminkningar,
tips och trix och funderingar..
Så jag har bestämt mig för att göra en ny Kategori, Make up skolan,
där ska jag försöka lägga upp steg för steg hur man gör olika sminkningar och effekter..
Då blir det lättare för er att hitta sen med!

Vi kommer fortsätta lägga in dagens sminkning där vi skriver vilka produkter och så,
men i bland så kan vi göra en fördjupning hur man går till väga!

Vad tror ni om det?
Vi har några önskningar på sminkningar som vi inte hunnit med riktigt än,
men jag har dem kvar och kommer lägga upp det framöver så fort tid finnes!
Till exempel, shading och highlighting, sotning och ögonfärger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0