Inför Halloween

Hej alla!
Varit hos frisören hela förmiddagen, glömde ju så klart kameran hemma,
så kan inte lägga upp dagens sminkning eller frisyren...

Men tänkte att jag skulle inspirera till Halloween som närmar sig nu!
Det är ju en av mina favoritdagar då man får göra alla dessa
ovanligare sminkningarna!

Här är en sminkning jag gjorde förra året,
en robot sminkning inspirerad av MAC´s halloweensminkningar.



Vad tänker ni klä ut er till på Halloween?
Vill ni få sminktips så säg till!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Vet ni en grej. Jag tycker ni ska ta bort länkarna ni har på eran blogg där längst ner till typ allers förlag med mera och lägga ditt en länk till make up store så kan man ju gå in där och spana in alla era super produkter.



// Sandra

2010-10-02 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0