Önskesminkning; Karin

Karin har också önskat en sminkning, hon ville se en snygg sotning i vitt, grått och svart,
Idag klev jag upp så tidigt så jag har till och med hunnit snygga till bilderna lite med en ram..;)




Jag har börjat lägga en ljus skugga, Microshadow Satin, på halva ögonlocket och upp mot brynet.



Sen la jag en grå skugga, Microshadow Monty, på andra halvan av  ögonlocket



Sen en svart skugga, Microshadow Pollution, i globlinjen och under ögat.
Använd pensel 109 för att sudda skarpa kanter så det inte blir för hårt.



Här har jag lagt Cake eyeliner black längs fransarna, snowflake i ögat och sotat till det under ögat med ögonpennan Dusty Smoke



Ja en enkel sotning med färger som du kan använda till vad som helst, vardag eller fest..;)



Jag hoppas Karin gillar detta lika mycket som Sandra gillade sin önskesminkning!
Det är otroligt kul att göra önskesminkningar, för har man lite idetorka så vet man att man har nån som vill se nåt speciellt!
Så var inte feg att fråga om nåt speciellt, vi har ju bloggen för att inspirera er, och vi är så glad att se att ni är fler stycken som kikar in på bloggen varje dag!

//Sandra Nylander

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle välja hawaii eller maldiverna tror jag :)

2010-10-14 @ 16:02:33
Postat av: Karin

Tackar! :) Hm, jag undrar om ni skulle kunna göra en snabb önskesminkning imorgon, en "flickväns"sminkning, som man kan ha när man ska träffa sin killes föräldrar för första gången osv. Och skulle vilja se bröllopssminkningen! :)

2010-10-14 @ 18:38:23
URL: http://kkarinsjolund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0