Önskesminkning; Svärmorsdröm

Karin ville att vi skulle göra en sminkning som man kan ha när man ska träffa
Svärföräldrarna för första gången!
För mig så är det en sminkning som är lite mer diskret, hellre mer perfektion..;)

Här har jag gjort en sminkning med rosa och brunt...





Produkter:
*eyeprimer clear
* Micrshadow PinkFrost
* Microshadow Butterfly
* Microshadow Ghetto
* Cake eyeliner Brown
* Eyepencil Vanilla
* Max Lashes

Jag hoppas att det gav lite inspiration, självklart är vi alla olika, men när jag tänker på när jag träffade mina svärföräldrar för första gången för nästan 8 år sedan så hade jag nog nåt liknande...
Och det gick hem otroligt bra!
Så vi säger Lycka till!



//Sandra Nylander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0