Remember the Twenties

Idag så gjorde jag en sminkning inspirerad av 20-tals sminkningarna som vi fick göra när jag utbildade mig till Make up Artist i Malmö, vi hade ju årtalssminkningar.
Just 20talet var en ganska speciell sminkning, där det var en vit prick mitt på ögonlocket, och sotat med svart runt om, små röda läppar, smala ögonbryn och den där lilla skönhetsfläcken...

Kom att tänka på den i morse när jag kolla lite bilder och tänkte göra en variant av den.






Produkter jag använt:
* Eyeprimer Clear
* Microshadow Pink Frost
* Eyedust Perfekt (lila)
* Eyedust Lollipop (rosa glittrig)
* Eyepencil Purple Attraction
* Eyepencil Snowflake
* Cake Eyeliner Black



Nu ska jag snart ta bussen till stan för att börja jobba, men tänkte hinna in på Resia först och kolla lite resor..
Nån som har förslag på nån bra bröllopsresa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0