Sprusigt

Hej hopp!
Idag är det sista dagen jag jobbar innan bröllopet, börjar kännas nu..;)
Blev en höstigt grön sminkning idag, som jag sen touchade med lite orange för lite mer höstigt..



Mus Produkter:
* Eyeprimer clear
* Microshadow Muffin (highlighter)
* Microshadow Spruce (Bas på hela locket) (NY)
* Microshadow A Girls Best Friend (grön skugga i globen)
* Eyedust Amazonas (för en grönare färg, även under fransarna)
* Microshadow Sunrise (en liten dutt ovanför globen för att få lite mer färg i det hela)
* Eyepencil Green Metal
* Max Lashes






Nu ska jag göra iordning för en ansiktsbehandling jag ska ha senare.

Ni vet väl att ni kan boka ansiktsbehandling på Make up Store?
En kurs där vi rengör, peelar, lägger en ansiktsmask och återfuktar,
allt anpassat efter er hudtyp,
kostar 495:- och då ingår hudvårdsprodukter till samma värde.

Ett bra alternativ till er som gått våra sminkkurser och vill prova nåt nytt,
eller att komplettera sminkkursen med..
Kom in och boka tid!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0