Dita

Jag älskar färgen Lila!
Och ni kommer nog se att mina sminkningar ofta har lite lila i sig..;)

Idag så har jag gjort en lite isigare lila sminkning



Har skrivit lite mer utförligt hur jag lagt make upen och vilka penslar.

Produkter från MUS
* Eyeprimer clear (bas som gör att skuggorna fäster, apliceras med fingertoppen)

* Microshadow Pink Frost (highlighter som jag lägger i inre vrån och upp mot brynet, med en stor pensel, här har jag använt nr 107)

* Microshadow Hyacint (Mellanskugga som jag lägger på själva ögonlocket, applicerar med samma pensel, nr 107)

* Microshadow Dita (mörkare skugga som jag lägger i globlinjen för att ge lite djup och form i blicken, och här har jag använt en mindre skuggpensel för att få mer precission, nr 105. Sen suddar jag det med en pensel jag inte kan vara utan, en Blending brush nr 109. Helt suverän pensel som blir som ett sudd, du suddar skuggorna så de blir mjuka och tonade!

* Cake eyeliner (svart eyeliner i en tunn linje med liten svans)

* Eyepencil Snowflake (vit penna på fuktiga linjen i ögat)

* Eyepencil Purple Attraction (Lila penna under ögat)



Funderar på att lägga en enkel bas med våra härliga mineraler nån dag
så ni får se.

//Sandra Sellin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0