Enigma

Hallå!
Det har varit så mycket dessa dagar så jag har glömt att fota mina egna sminkningar...
Men här kommer dagens alla fall!



Produkter från MUS
* Eyeprimer tinted
* Microshadow Pink Frost
* Microshadow Fizz (NY)
* Eyedust Enigma (NY)
* Microshadow Toxic (NY)
* Microshadow Tuch
* Eyepencil Violet Storm
* Eyepencil Snowflake
* Cake eyeliner black




Ja som ni säkert förstår så är det en sminkning i höstens nya färger, det är mycket blått, brunt och petroleumgrönt...
Här har jag även läppstiftet Crust och ett Potgloss ovanpå det i färgen Fuz

Imorgon ska jag äntligen till frisören och färga håret!!!

//Sandra Sellin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fint. Önskar jag vore hälften så bra att smina mig.

2010-10-01 @ 15:13:21
Postat av: Anonym

Hej!



Tycker denna blogg är riktigt rolig att följa.

Nu har jag kommit på dagens utmaning till er.

Jag har köpt en hel del produkter av er och är mycket nöjd över mina inköp. Bara det att jag tycker att jag inte är så duktig på att lägga snygg ögon makeup dvs med ögonskuggor och tona hit och dit.

Därför skulle jag vilja se en smikning med erat mineral puder som ögonskuggor.

Jag har inte så överdrivet många ögonskuggar men jag tänkte skriva de jag har här nedanför så kanske ni kan visa en snygg sminkning med dessa.



De skuggor jag har är:

* Microshadow take off

* Microshadow browne

* Microshadow hyacinth

* Cybershadow venus

* Eyedust morning breeze

* Eyedust dust



Pennor jag har:

Silver soil

Georgeous Plum

Black Matt

Sowflake

En guldig penna som jag inte ser vad den heter för den har blivit väll använd =))



Har även cake eyliner black med den böjda penseln nr 113.



Tänkte avsluta med att säga att denna blogg är jätte kul att följa.



// Sandra

2010-10-02 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0