Ett klipp för mamma



Klippte och stylade min älskade mamma igår,

Här har jag gjort en enkel bas med vårt underbara WonderKit


4 underbara puder som du enkelt blandar efter vilken färg du vill ha,
2 mellanfärger som man blandar till hela ansiktet,
ett ljusare som du blandar i på vintern för ljusare grund, men också som highlighter på kinder och under brynet..
Sen ett solpuder som du kan blanda i för en mörkare bas, men också som solpuder eller som ögonskugga..

Här har jag lagt den ljusaste på hela ögonlocket, och den mörkaste i globlinjen för att få en fräsh enkel sminkning.

Det fina med kitet är att det består av 100% naturliga mineraler, och innehåller naturlig solskyddsfaktor!

Jättefint att använda nu på vintern för att få fram den där härliga lystern!

Kosta 795:- och då får du även med en kabukiborste och en foundationpensel!

Sen har jag bara fyllt i brynen och lagt lite mascara!

//Sandra Sellin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0