Extreme

Äntligen!
Nu har de nya skuggorna kommit in ibutiken!
3 nya Microshadows, 4 nya Eyedust och 3 nya läppstift och även 3 nya necessärer.
Och ett jättefint glitter!

Så jag fick ju så klart att testa några av produkterna i dagens sminkning



Här har jag använt
* Microshadow Muffin
* Microshadow Fizz (ny limeguldig skugga)
* Microshdaow Spruce (ny Silvergrönmetallic skugga)
* Eyedust Extreme ( ny metallicsvart skugga som skimrar i blått och grönt, som olja typ)
* Nya glittret Peacok
* Eyepencil Tropical
* Eyepencil Metallic Sea



Sminkninge i butikens ljus



Sminkningen i dagsljus



Nu har vi snart kört bloggen i en vecka, och vi vet att ni är många därute som följer den, och förhoppninsgvis blir ni fler!
Nu är vi ju hemskt nyfikna på att höra vad ni tycker om bloggen, vad ni saknar och vad ni känner att ni inte behöver se här...
Så lämna jättegärna en kommentar här, så vi får se vilka ni är , som sagt detta är ju helt nytt för vissa av oss, så kan vara kul med lite feedback!

Kom gärna in i butiken och kika in de nya skuggorna!!!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tycker att det är perfekt att få alla dessa sminktips.



Skulle gärna se lite bilder hur man lägger vissa skuggor och vilka penslar som ni använder till vad osv.. Typ steg för steg!



Jag kikar in här varje dag

2010-09-11 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0