Kick Off

I onsdags och torsdags så var jag, Mariann och Lina till Storstaden på Kick Off,
Det är där som vi får se alla höstens och vinterns nya produkter, vi får klämma och känna lite, får en massa nya tips och trix som vi sen ska få dela med till er.
Sen på torsdag kväll så var det visning på Berns Salonger med höstens nya look!
Riktigt bra och inspirerande!
Kommer visa bilder från visningen senare....

Som ni kanske förstår så kommer vi alla tre att blogg här, så vi ska försöka hålla isär vilka det är som bloggar just nu, men ni kommer få följa oss alla och det gör att ni får en blogg där det händer lite mer, där ni får tips ur olika synvinklar.
Till att börja med så kommer nog jag, Sandra, vara den som kanske bloggar mest eftersom jag bloggat så länge, de andra är ju nybörjare så ni får ha överseende med de andra...;)

Tänkte visa lite bilder från Kick Offen alla fall...
Så ni får se hur vi har det som!



Det blev många professionella bilder, men de är ju inte lika kul att visa!
Lina och Mariann första dagen



Modeller som visade vinterns look





Vi mumsade i jordgubbar





Efter att fått frågan hela kick offen så konstaterade jag och Maja att vi faktiskt har några lika drag....



Vi var på en mycket trevlig restaurang



Linas syster sällskapade med oss på kvällen



Snygga brudar på gång till dag 2



smygtitt på nya produkterna



Vadim som skapat höstens looker visade hur man skapade dem



Festsminkning som han gjorde med de nya skuggorna




och så här ser man ut när an provat en massa...

Ja så var ju Frida Fahrman där och berättade om bloggande och hur man kunde marknadsföra sig via den, därav vår ide att blogga tillsammans..
Det är roligt för er att få ta del av vårt liv som Make up Artister men också för oss att få lite bättre kontakt med er kunder !

Lägger in ett inlägg sen om när vi gick på visningen på Berns.
Nu ska jag göra mig klar för grillning!

//Sandra Sellin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0