Saturdayevening

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1966034/tremusar?claim=vyrag5xk3gn">Följ min blogg med bloglovin</a>

I morse så sminkade jag mig inspirerat av de nya höstiga färger som kommit, men eftersom vi ännu inte fått de nya skuggorna så jobbade jag med skuggor som vi redan hade.

Så här har jag jobbat med,

*Microshadow Take Off
*Microshadow Regent
*Microshadow Tribecca
*Eyedust Panic
*Microshadow Ruby
*Cake eyeliner
*Strass i olika färger
*Eye Pencil Green Metal
*Eyepencil Wooden Metal






Hade även gjort en fläta idag, fick inte till luggen och då är det ganska skönt att kunna fläta

nä nu ska jag dra på grillning!!



//Sandra Sellin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0