Vardagssotning

Här kommer den snyggaste vardagssotningen jag vet,
lite mer guldiga och mjuka färger men ändå lite mer än bara en vardagssminkning



Produkter:
* Microshadow Take Off (ljusa upp mot brynet)
* Eyedust Inka ( Lite guldigare skugga på locket)
* Eyedust Goddess ( Lite kopprigare färg tonat ihop med den guldiga på locket)
* Microshadow Jubilee (Guldsvart skugga som jag tonat globen med)
* Eyepencil Darkest Shadow (svart penna under ögat, närmast fransarna)
* Eyepencil Gold Digger ( Bronsig penna som jag tonar med den svarta för med sotad look)
* Eyepencil Snowflake (vit penna på fuktiga linjen, förstorar blicken)
* Cake Eyeliner
* Max Lashes
* Tri Brow



På kinderna har jag Blush Power och Blush Apricot Sorbet (aprikos rouge på kinderna för snygg färg)
Och på läpparna har jag använt Läppennan Sandstrom och gloss lips Virgin, produkerna kommer alltid från Make up Store om jag inte skrivit nåt annat.

Ikväll så ska jag sminka en tjej för en Afrika fest, Så där har ni lite att se fram emot, kommer bli super!
Sen i morgon jobbar jag hela dagen, och då ska vi sminka några modeller, kommer bli lite över det vanliga och förhoppningsvis riktigt extravangant!!

Så håll utkik för lite mer speciella sminkningar!!

//Sandra Sellin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0