Viola

Hej hopp alla glada !

Idag har jag varit och fixat blommorna till bröllopet, jag gifter mig ju den 9 oktober.. ;)
Och eftersom de kommer gå i det rosa/lila hållet så blev dagens sminkning också lila.





Här har jag använt :
* Eyeprimer tinted
* Microshadow Pink Frost
* Viola (den lila skuggan jag har på locket, den kommer från KAOS, make up stores lillasyster, men man kan blanda till den om man använder dita och diana)
* Microshadow Dita
* Micorshadow Pollution
* Cake eyeliner
* Snowflake eyepencil



Här är samma sminkning i dagsljus i väntan på bussen, har även använt läppstiftet Fox här,
Vad tycker ni? Är det snyggare med lite färg i läpparna i höst?

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Erica

GILLAR verkligen att detta inlägg heter VIOLA <3 Men jag saknade henne på korten:) Du kanske ska ta o komma ut med kameran ch knäppa henne :)

2010-09-07 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0