Butterfly

Hej igen
passar på att lägga in dagens sminkning med,
en lite lättare sminkning.
Fått lite påbackning på uppdateringen här,
och vi försöker få till det bra, men man har så mycket annat för sig,
själv har jag 2 jobb, och ett hus som jag gärna vill fixa och dona med på
kvällarna, så har man ju alla vänner och familj,
ja tiden vill som inte räcka till,
även om det bara tar nån minut att skriva ett inlägg här..
det är det där med prioriteringar.

Men som sagt, jobbar på det,
så när jag har tid så lägger jag gärna in lite extra!
Så tills vidare kan ni väl skriva vad ni vill se mer av,
då blir vi mer motiverade!

Alla fall, dagens sminkning i rosa och grått



Börja med eyeprimer Clear, för att fästa skuggan.
Sen highlighta med Microshadow Pink Frost under brynet
På hela locket lägger ni Microshadow Butterfly, en rosalila skugga.
Sen jobbar ni lätt i globen med Microshadow Monty, en grå skugga för att framhäva globlinjen.
Cake eyeliner black
och Max Lashes black.
Under ögat har jag markerat med den nya pennan Clouded sky
Och snowflake inne i ögat.

på läpparna har jag glanset Zol

Vad hittar ni på i morgon då?
Kram //Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är ju det. Tror inte att man skall tvinga sig själv att uppdatera heller, då blir det mer som ett måste. Viktigare att motivation kommer tillbaka :)

2011-05-02 @ 14:26:48
URL: http://www.snadra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0