God kväll!

Hoppas ni har det bra där ute!
Härlig med vårväder!

I dag har jag varit en sväng till Ådalsskolan och haft Inspirerande lektion för ettorna på Hantverksprogrammet.
Superkul som vanligt!
Jättehärlig klass, hoppas verkligen få ha dem fler gånger!




Så här kommer dagens sminkning!
Våriga färger så klart som jag älskar!



Börja med Eyeprimer Clear
Microshadow Pink frost lägger du som en highlighter
Så la jag den gröna skuggan Eyedust Coctail i inre ögonvrån.
Den nya Eyedusten Fantasy Blush är den rosa som jag har på mitten av ögat.
Sen markerade jag globen med den snygga nya lila skuggan CYbershadow Bordeux.
Cake eyeliner black.


Ska försöka fixa lite läppbilder i morgon då jag har lite mer tid!
Kul att ni hittat vår frågeruta där till höger!

Kram //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0