lätt sotat

Hej alla fina,
hoppas påsken varit fin, här är bloggtorka,
men hoppas ni fortsätter följa bloggen ändå!
Ska försöka uppdatera bättre!
Vet att jag skrivit det förr, men nu så ska jag verkligen försöka ta mig i kragen
och uppdatera lite mer, göra lite mer steg för steg,
och jag ska visa röda läppar som jag lovat för längesen!

Här kommer gårdagens sminkning alla fall




väldigt lätt sotat,
här har jag jobbat med bara 2 skuggor,
Cybershadow Irresisteble och Microshadow Monty.
Sen mycket eyeliner och Seduced by the dark under ögat,
Maskara så klart.

På läpparna har jag Läppstiftet Baby och det genomskinliga glanset Virgin.

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni måste bli bättre på att uppdatera! och just nu är det bara sandra som visar sina sminkningar, alla andra då?? :)

2011-04-27 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0