Lemon

Hallå!
Nu har snart all snö regnat bort,
härligt va??
Dags för lite mer våriga sminkningar med mycket färg!
Har inhandlat min nya pallette nu, säger bra ett ord, Kärlek!!
Nu behöver jag inte vara rädd att mina skuggor slås sönder då jag åker till gymmet,
behöver inte leta ihjäl mig i neccesären för att alla ser likadana ut,
nä nu är det enkelt, snyggt och praktiskt,
byter bara ut färgerna efter behov..;)

Här kommer dagens sminkning alla fall!



Ögonfärgen blir så klarblå med gult, så otroligt snyggt och fräscht!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Tack! Jag fick hjälp av en god vän att fixa om lite på bloggen, blev väldigt nöjd faktiskt! Ser att ni också gjort om lite här, läckert!! ;D



Jag läste om marmorerade naglar på MUS Westfields facebooksida. Du borde verkligen prova! Jag blev förvånad över hur enkelt det var, och hur snyggt det blev!!! Måste testa flera färger ... ;D

2011-04-07 @ 21:58:30
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0