Dual Foundation

Hejsan!
Cissi hade frågat hur jag bäst aplicerar Dual Foundation som,
och för er som inte vet vad det är så är det en puderfoundation som ger ett helt matt resultat,
det får ansiktet att se jämnare och slätare ut,
Jag älskar den för den trollar bort alla mina stora porer!

Den innehåller
Meadowfoam Seed Oil - motverkar uttorkning, återfuktande
Sheasmör - mjukgör och skyddar
kiseloxid - ger en mjuk och len känsla. Motverkar uttorkning, absorberar fett.

Applicera den med borste för att få ett utjämnat halvtäckande resultat,
jämnar ut rodnader och mattar ner under dagen,
vill du täcka lite extra kan du lägga med svamp eller puderpuff,
nu i sommar tycker jag den är suverän då jag lätt tycker det känns för mycket med både
foundation och puder,
eller så fuktar du en svamp för att få den mer som en foundation, då blir den mer täckande
och behöver fixeras med ett tunt lager puder.
Eller använd den som fixering på din vanliga foundation, då får du den där perfekta släta basen som sitter hela kvällen!



Den finns i massa olika färger så kom in i butiken så passar vi ut en till just dig!

//sandra

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh! Tack! Har undrat hur man lägger den bäst länge! Tack så jättemycket för svaret!

2011-08-12 @ 18:46:07
Postat av: Cissi

Åhh! Tack så jättemycket för att du berättade! Superbra blogg!

2011-08-12 @ 18:48:19
Postat av: Vanesa

Åh en sån vill jag ha! :D

2011-08-13 @ 11:25:09
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0