Enkel julsminkning

Hej igen!
Här kommer ännu en julsminkning,
detta är en mycket lätt variant,
men jag tycker den är otroligt snygg och läcker!

Börja med en highlighter upp mot brynet,
sen en röd skugga, jag har använt rouget East,
och lägg den på hela ögonlocket,
sen svart eyeliner
och dutta på det röda glittret Poison!
På med fransar så är maken klar!!!



Här har jag fotat med blixt på de övre bilderna,
och utan blist på de nedre,

Och snart är det jul!!
Jag älskar julen, det är så underbart,
men speciellt tiden innan nu, då alla fina julbelysningar kommer fram,
alla tomtar, och få köpa paket!
Underbart!

Har ni inte köpt alla julklappar än har vi fortfarande fina kit kvar!
Och självklart har vi ju presentkort om ni vill göra det enkelt för er!!

Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Caroline, Makeupedia

superfint!

2011-12-20 @ 11:33:33
URL: http://www.makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0