Bara Eyeliner

Har varit ledig idag, började med ett härligt (not) besök hos tandläkaren, måste ju så klart dit igen och laga ett hål då man slarvat med tandtråden!
Strosade  lite på stan och filurade inför alla hjärtansdaghelgen!
Älskar den helgen!

Så idag så har sminkningen varit ganska naturell...
bara eyeliner egentligen, men slutade med att jag duttade dit vit skugga på hela locket för att fräscha till,
och sen så blev det lite ljusbrun skugga i globen för att förstärka lite.
Det är som en drog det där....;)



Eyeprimer Tinted
Microshadow White
Microshadow Ghetto
Cake eyeliner black
Max Lashes Mascara
Vanilla eyepencil



Johanna undrade om skuggan jag använt igår, X-ray, hon undrade om den utgått och tyvärr så var det så..
Jag har så många skuggor hemma, och har inte helt 100% koll på vilka skuggor som hade utgått...
Brukar försöka se till så jag inte tipsar om skuggor som inte finns kvar, men ibland går det av farten...
men det finns en Eyedust som heter Spionage som är ganska lik X-ray.


Ha en trevlig kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Vanesa

SV : Tack gumman :) .. så skönt att bara ha lite eyeliner ibland också ! :)

2011-02-01 @ 18:02:20
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Vanesa

SV : Tack gumman :) .. så skönt att bara ha lite eyeliner ibland också ! :)

2011-02-01 @ 18:02:37
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0