eyeliner med touch

God kväll alla!
Har fått lite önskningar på hur man gör en sotning,
ska ta och fixa det en dag, både till vardag och fest.
Men skriv gärna mer vad ni vill se mer av, önskesminkningar!

Idag när jag strosa runt på stan så såg jag att det var mycket Jeansfärger överallt, tröjor, byxor klänningar och kjolar....
Blev sugen på att göra en sminkning att matcha det..



En enkel sminkning med Eyeliner, men istället för den vanliga svarta så tog jag en vit och sen blandade jag en Eyedust med Mixing Liquid för att göra den till en Eyeliner med.
På de nedre fransarna la jag turkos maskara.

På läpparna har jag min favorit Chicco.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte visa hur man kan trolla med olika rouger också? Färg å form å så?

2011-02-23 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0