Fredagens

Hej alla fina!!!
Har inte hunnit med att uppdatera i helgen, fullt ös kan man säga!!
I går jobbade jag hela dagen, och sen hade vi firmafest med relax och god mat och främst fantastiskt sällskap!!
En riktigt trevlig kväll!!
Bilder kommer sen!

Här kommer alla fall fredagens sminkning!



Börja med Eyeprimer
Sen lägger du Microshadow Pink Frost (den vita) under hela brynet.
Sen lägger du Microshadow Jade (silvergrön) på hela locket.
Microshadow Flamenco (lila) i globlinjen och under ögat.
Sen suddade jag den lila med Cybershadow Babydoll (knallrosa) för att få lite mer färg.
Strazz Bubblegum under ögat som jag fäst med franslim.

På läpparna har jag läppennan Lollipop och glanset Best

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0