Lördagens dagsminkning

Har suttit och kikat på vårens Make up Trender som kommer nu 2011,
och det blir mycket Korall, Turkos och klara färger.
Jag älskar vår och sommar trenderna!!
Äntligen lite mer färg igen!!

Så igår körde jag på en vårmake igen!!



Det här är bland de snyggaste sminkningarna jag vet,
och så enkla!!

Börja med en primer på hela locket.
Lägg en ljus skugga under brynet som highlighter, Exempel Microshadow Muffin.
Ta sedan en snygg färg du gillar, gärna lite klarare i färgen, exempel Microshadow Ruby.
Dutta på lite löst glitter med hjälp av Mixing Liquid, jag har använt glittret Venus.
Gör en snygg eyeliner i svart och fäst gärna några snygga fransar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0