Nox

God kväll!

Här kommer dagens sminkning,
dämpade mig med färg lite, så idag blev det lite mer naturella färger som vem som helst kan ha..
Gjorde i stället en ganska markerad globlinje...



Började så klart med vår fantastiska Eyeprimer Clear
Sen så la jag Microshadow Pink Frost som highlighter,
Microshadow Nox är en guldrosa skugga som jag älskar att använda till Bröllopssminkningar, den la jag på hela locket som bas med en stor pensel.
Sen jobbade jag med Microshadow Diva i globlinjen (vecket som blir över ögat) med Penseln nr 117, en mjuk pensel som jag samtidigt kan sudda ut skuggan med.
Svart Eyeliner på det och så förstärkte jag fransarna med lite lösfransar...
Men jag kan ibland tycka att det blir mycket med en hel rad, och att den lätt lossnar inne i ögonvrån och svårt att fästa dem, så idag klippte jag faktiskt sönder Fransarna Lola på mitten och fäste dem längst ut vid fransarna för en mer Kattlik look!
Väldigt effektfullt och enkelt!

På läpparna har jag det krämiga glanset Lux com är ganska genomskinligt, bara en touch av lite vinrött och glitter.




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad bra att du lägger upp ett kollage av olika bilder. Det blir så lätt att se helheten när det är en bild på ansiktet också. Jag har saknat det ibland när det bara är bilder på ögat.

2011-02-03 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0