Solero Shots

Hej alla!
Igår var det dags för Hår och Make up Visningen som frisör 2:orna ordnat,
vi sminkade nästan hela dagen och sen så skulle jag ju upp dit och bättra på innan det började.
Så dagen blev väääldigt sen innan jag var hemma igen...

Här är alla fall gårdagens sminkning



Nu är jag på gång igen, full av inspiration!!
Färger i Massor!

Började med att grunda med Hightec Lighter Venus , för att skuggorna ska sitta kvar och bli lite mer metalliska.
Sen la jag den matta vita skuggan Microshadow White upp under brynet och i ögonvrån.
Cybershadow Lemon är den gula skuggan i början.
Sen tonade jag ihop den med Cybershadow Babydoll i yttre halvan av ögat.
I globen jobbade jag med den matta lila skuggan Microshadow Dita.
Cake eyeliner
och Max lashes på det så var det en snygg och fräsh sminkning som passar fantastiskt bra till blå ögon!!!

Självklart hade jag matchat med ett korallrött nagellack med!



Supersnyggt till sommaren!!

Ska försöka få upp lite bilder sen från visningen, blev många läckra sminkningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0