Under the Sun

God kväll alla fina!
Nu har jag gjort helg, härligt!
Tänkte dela med mig av dagens sminkning så klart!
Lite vardagliga sminkningar nu, som sagt, slut på Mixing Liquid och glömde köpa med mig mer hem
igår, så det blir lite glitter nu...
Men ska försöka fixa inför helgen!




Här har jag börjat med Eyeprimer Tinted
Sen har jag lagt den vita skuggan Microshadow White som highlighter.
Microshadow Under the Sun är den oranga snygga skuggan på hela locket, en helt mat skugga.
Globen tonade jag med Microshadow A girls Best Friend.
Cake Eyeliner black
och Max Lashes black.
Eyepencil Green Card är pennan jag lagt under ögat.

Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!!!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: maggan

jag gillar bilderna! stora och fina;)

2011-02-25 @ 01:27:04
Postat av: anna 2 barns mamma

kanonsnyggt...



undra om ni kan tipsa om saker som bör finnas i allas sminkväska för att få ihop en snygg vardags sminkning plus en snygg lite finare typ fest sminkning...å så om ni kan lägga ut priser på produkterna så man vet på ett ungefär va allt kosta...

2011-02-25 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0