Vilken tur att man kan trolla med smink!

Efter ett tag på relaxen med saltvatten och varma bastusittningar så är man inte så jättesnygg utan smink...
jag blir helt röd, både i ögon och hud...

tänkte jag skulle bjuda på en före och efterbild för att ni ska få se hur man kan trolla lite...
Det är ganska fantastiskt!



Hadde kanske inte behövt skriva före och efter ser jag nu...
Hahah!!!
Ser ni den stora röda finnen som jag fått besök av på hakan?
och de blå ringarna under ögonen...
Tack för Cover all mix!!!

och för volymspray!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Oj, du ser mycket yngre ut med smink!

Jag älskar smink, jag brukar ofta få höra att jag ser äldre ut när jag har smink på mig. Smink kan göra så mycket! :)

2011-02-06 @ 11:47:16
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: syster

hahahahahahha, det där var sjukt kul! lite pluffsig också! inte bara jag som är sliten i familjen:D

2011-02-06 @ 19:54:31
URL: http://maawgli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0