Butikssminkning Ann

Häromdagen så sminkade jag fina Ann till en fotografering som hon skulle göra
med sin pojkvän hos den fantastiska fotografen Fredrik Åström som vi ofta samarbetar med!

Gjorde en markerad sotning mest för att framhäva och ge djup!

Hon skickade bilder till mig så jag kunde få visa för er!



Så fantastiskt snygg bild!
Och snygg tjej så klart!

Här har ni en bild på själva sminkningen med!



Började så klart med Eyeprimer för att skuggorna ska bli intensiva och sitta kvar!
Sen la jag Cybershadow Meteor i inre ögonvrån och upp under brynet.
Eyedust GlamChock är den mörkt guldiga skuggan som jag la som bas på hela locket,
sen markerade jag och sotade med Microshadow Pollution i yttre vrån och i globlinjen.
Brynen fyllde jag i med Tri Brow Color.
Eyepencil Darkest Shadow som eyeliner över och under ögat och Max Lashes Black.
Sen för att ögonen skulle se större ut, få en klar blick så la jag Cake eyeliner White blandad med Mixing Liquid i ögat på den fuktiga linjen för att det skulle sitta kvar under hela fotograferingen!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men verkligen, så skall det inte alla vara, även om det är i sthlm. Förstår att det är stressigt med mycket folk. Men man kan väl vara trevlig för det?



Just nu har jag bara sökt inom sthlm, men kankse ska söka någon annanstans, börjar bli rätt less på sthlm.



Jättesnygg sminkning detta var =)

2011-01-09 @ 15:43:21
URL: http://www.snadra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0