Gruppkurs

I Onsdags så hade vi grupp kurs för de som hade fått ett sånt gåvokort med sitt presentkort i jul,
Så har du ett sånt kort så kommer vi ha en gruppkurs till nästa onsdag den 2 Februari.
kommer fler datum då det är många som har fått dessa Gåvokort!
Håll utkik på bloggen och facebook för fler datum!

Alla fall så hade vi kurs i onsdagskväll,
blev inte så många till slut,
men tror att det inte gjorde så mycket, det blev en väldigt intim och trevlig kväll i stället!



Vi bjöd på dipp och grönsaker och härligt god Cider!



Jag demade hur man enkelt gör en kvällslook med lite glitter



Maja visade hur man får till den perfekta basen!



Tack tjejer för en riktigt härlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja, jag ställer gärna upp som smink modell ;)

2011-01-28 @ 21:12:43
Postat av: Matilda S

Jag ställer gärna upp :)!

2011-01-28 @ 21:17:40
Postat av: Evelina Ö

jag ställer gärna upp :D

2011-02-01 @ 22:32:45
Postat av: Lina W

ställer gärna upp om jag har tid då :D

2011-02-04 @ 14:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0