IDOL lördag

Hej och hå!
Fullt ös idag!
Kom hem från jobbet och laddade för en myskväll med systerdottern då vi plötsligt blev ägare av 4 Idolbiljetter,
Ja tack sa vi och drog iväg!
Tur man har ett jobb där man alltid är redo för party!!



Dagens Make up blev tyvärr fotad först nu när jag kom hem därifrån...
så den är halvdassig för att ha suttit på sen kl 8,oo i morse, och nu är kl 00,16 så alltså 16 timmar, det är ganska bra betyg ändå tycker jag!!

Här har jag bara lagt Microshadow City Djungel på hela locket,
sen gjort en bred eyeliner där jag fäst strazz stenar längs med..
Väldigt effektfullt och en hit på Arenan!

Man behöver inte ha 1000 skuggor jämt, men lite glitter ska man väl ha?? ;)

Kul att det var så många som ställde upp som sminkmodeller om jag tar tag i att boka och fota lite?
Skulle vara superkul att få göra lite mer crazysminkningar en söndag, hör av mig mer när jag tagit tag i det!

Nu blir det sängen om inte huset blåser bort innan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0