lång dag...

precis hemkommen efter en lång dag av jobb...
glömde dock att fota sminkningen i morse,
och sen har vi haft möte på MerryCan i kväll inför den stora showen som vi ska vara med och sminka till,
den 11/2 the Power of Love!
Barbados kommer och vi ska visa vad bra övik är!!!
Ni kommer väl??
mer info ----> HÄR

Alla fall så tog några bilder nu...
men inte de bästa...




Eyeprimer Clear
Microshadow Muffin (som highlighter)
Cybershadow Venus (den nougatfärgade på hela locket)
Microshadow Pollution (den svarta ute i ögonvrån)
Cybershadow Rumble (den bronsiga som jag sotat med)
Cake eyeliner black
Max lashes black

Ja mer än så blir det inte ikväll!
Slut som artist kan man säga!

Lovisa vill väldigt gärna se där jag fyller mina bryn,
så ska försöka få till bilder på det förhoppningsvis i morgon...
Och avslöja min mörka hemlighet.... ?

Stay Tuned!

Kommentarer
Postat av: hannah Bodin

Men det låter kanon! :)

2011-01-12 @ 12:20:00
URL: http://ehlisesottero.blogg.se/
Postat av: Vanesa

Jätte bra inlägg gumman :)

2011-01-14 @ 17:34:19
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0