matta måndag

Körde på bara matta skuggor idag,
tänkte att ni kanske var less på allt glitter som jag visat här inför jul och nyår...
Inte för att jag själv nånsin blir less på glitter, men vi är ju alla olika..;)





Produkter
Eyeprimer Tinted
Microshadow White (i ögonvrån och mot brynet)
Microshadow Smog (på halva ögonlocket)
Microshadow Under the Sun (på andra halvan av locket)
Microshadow Pollution (i globlinjen och under ögat)
Microshadow Deadly (suddade den svarta med denna för ett mjukare intryck)
Eyeliner black
Eyepencil Darkest Shadow
Eyepencil Snowflake
Max Lashes Black



En riktigt fräsch sminkning lagom en måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blåst som jag är förstår jag inte riktigt.. vilken är den gulidag du d´har, vad hter de :)?

2011-01-03 @ 22:47:36
Postat av: Anonym

http://lindshe.blogg.se för kommentaren ovan ;D

2011-01-03 @ 22:47:50
Postat av: Lovisa

Hej ! Kan inte du visa hur du fyller i dina ögonbryn, jag tycker att dom är så himla snygga!

2011-01-04 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0