Max Lashes - ny formula

 

Max Lashes är min absoluta favoritmascara från Make up Store,

den är lätt att jobba med utan att den klumpar sig eller att man får spindelben.

Nu har de gjort om formulan lite så färgen är annu svartare och

den är lättare att få fast på fransarna!

Vi har precis fått in de nya mascarorna och jag gillar dem skarpt!

för er som redan använder den och tycker den är bra ska ni inte bli oroliga,

för den har bara blivit snäppet bättre!

Fransarna blir svartare så man behöver mindre, perfekt till den vardagliga looken,

kräma på lite extra till kvällen utan problem och du får en glamourös look!

 

160 ;-

Max Lashes Black


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

J<g undrar vad ni kan ge för råd till dom som har korta ögonfransar som "står rakt ut" mer än att böja dom. Men gör jag det så tycker jag ändå att dom brukar lägga sig bara efter en stund, jag vill ha en mascara som ger längd och gärna volym utan att det ska bli spindelben eller massa klumpar.

Det är väl lite individuellt också, men tänkte om ni har någon mascara som passar eller något tips? :)

2011-01-09 @ 12:32:56
Postat av: Hanna

Amen vafaaan, jag köpte en ny Max Lashes för bara några veckor sedan, nu får jag skynda mig å använda upp den så jag får köpa den nya och förbättrade :D.

2011-01-10 @ 00:20:13
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0