no photos

nää... har fortfarande inte fått kameran att funka,
tanken är att jag åker till syster och hämtar hem min skrivare som faktiskt har en kortläsare!!
Då kan jag få in veckans sminkningar ändå!
Den som väntar på nåt gott!!



Bjuder på en gammal sminkning i stället,
en lite vardaglig sminkning med lite färg!

Produkter
Eyeprimer clear
Microshadow Muffin (den ljusa under brynet)
Cybershadow Bloom ( den aprikosfärgade på hela locket)
Microshadow Deadly (den bruna ni bara skymtar lite av i globen)
Microshadow Eclipse (den gröna)
Eyepencil Green Card (grön penna under ögat)
Eyepencil Snowflake ( vit penna i ögat)
glitter peacock + mixing liquid
Max Lashes Black



Ha en härlig söndag så ska jag försöka komma med uppdaterade bilder ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0